محصول شما فعال نشده است، برای فعال سازی اینجا کلیک کنید.

»»درباره توان رسان
درباره توان رسان 2018-08-08T04:38:53+00:00

درباره توان رسان

شرکت توان رسان در سال 1369 به عنوان نمایندگی انحصاری فنی و بازرگانی کمپانی Lenze آلمان فعالیت خود را در زمینه سیستم های انتقال قدرت صنعتی در دو بخش الکترونیک و مکانیک آغاز کرد. این شرکت با بهره گیری از امکاناتی کامل و کادری مجرب و دوره دیده از همان ابتدای فعالیت، خود را به عنوان اولین وارد کننده تخصصی سیستم های کنترل کننده دور الکتروموتورها یا همان اینورترها(Inverter)  و سیستم های Servo در ایران، به بازار صنعت ایران معرفی نمود.

توان رسان متشکل از پنج هسته مرکزی می باشد که عبارت اند از :

  • مشاوره، بازاریابی و فروش (داخلی و خارجی)
  • تولید
  • اتوماسیون و اجرای پروژه
  • سرویس و خدمات پس از فروش
  • آموزش

استفاده از پیشرفته ترین فن آوری ها در بخش های خدمات پس از فروش، آموزش و نیز سرویس و تعمیرات به لطف بهره مندی از انبار قطعات یدکی قوی، همواره در دستور کار این شرکت بوده و این یکی از بزرگترین وجوه تمایز میان توان رسان و رقبای خود است.

در سال های اخیر توان رسان را می توان قوی ترین شرکت داخلی در خصوص ارائه سیستم های Servo در ایران معرفی نمود؛ این شرکت با ارایه بیش از 30 مدل متفاوت سیستم های Servo با قابلیت های منحصر به فرد از کمپانی آلمانی Lenze، در زمینه مهندسی فروش و مشاوره فنی جهت انتخاب و خرید مناسب و متناسب با کاربرد سرو موتورها، سرو کنترلر ها، همچنین ارايه سیستم های مکمل نظیر گیربکس های لقی پایین و بسیار پایین و نیز ارايه سیستم های Direct Drive و Gearless و درایو های مربوطه، نقشی مهم و اساسی در بازار تولیدات پیشرفته و خاص ایفا نموده است.

ارزش نهادن به خواسته های مشتری بی شک یکی از مهمترین ایده های مدیریتی ما است و در همین راستا با ایجاد پرتال های خدماتی در سایت اینترنتی شرکت و ارايه خدمات به آسان ترین شکل و در کمترین زمان ممکن از طریق دفاتر و نمایندگی های متعدد خود در شهرها و کشورهای مختلف و همچنین سیستم خدمات پس از فروش کامل، مجرب و کارا، توانسته ایم در جهت رفاه و آسودگی خیال مشتریان خود، خدماتی ارزنده و شایان توجه را انجام دهیم.

امید است که بتوانیم با شما نیز، همکاری ثمربخشی را نه به عنوان یک خریدار، بلکه به عنوان شریکی بلند مدت، در جهت رسیدن به منافع مشترکمان داشته باشیم.